Online Benefitsadministratie
Als werkgever heeft u veel administratie rondom verzekerbare arbeidsvoorwaarden. Dit wilt u zo efficiënt mogelijk doen, zodat u kosten en tijd bespaart. Dan bent u bij ons aan het goede adres. Wij maken het gehele administratie en communicatie proces van verzekerbare arbeidsvoorwaarden voor de adviseur, verzekeraar en werkgever gemakkelijker en efficiënter.
Wij nemen werk uit handen met ons Employee Benefits platform. Wij bieden u een platform voor de administratie en communicatie rondom alle verzekerbare arbeidsvoorwaarden. Geen extra administratieve handelingen meer. Minder kans op fouten. Eén plek waar alle verzekerbare arbeidsvoorwaarden zijn geadministreerd en kunnen worden gewijzigd. Het platform verbindt verschillende systemen met elkaar zoals, verzekeringsportalen, salarisadministratie- en verzuimsystemen. Dit zorgt voor een optimale ketenintegratie.
Ongeacht waar de verzekerde regelingen zijn ondergebracht, in ons platform kunnen alle regelingen beheerd worden. Zoals alle soorten pensioenregelingen, collectieve arbeidsongeschiktheid, verzuim, eigen risicodragerschap, ongevallen, ziektekosten, Algemene Nabestaanden Wet (ANW), reisverzekering en niet verzekerbare arbeidsvoorwaarden.